dimecres, 11 de juny del 2014

El millor inici, una benvinguda!

Hola a tothom!

Sóc el Cèsar, entrenador personal i dietista. Des de ben jove m'han interessat els temes sobre el benestar i la alimentació, també l'esport i el fet de com ho podem fer per a tenir un cos més sa. He comprovat que la millor manera d'estar sa és tenir hàbits saludables, com ara fer esport, cuidar el que mengem i el que bevem. L'esport no ha estat només un tema d'interès per a mi sinó també una afició i, des de ben petit, n'he practicat diversos, com el taekwondo, el windsurf, l'atletisme, el ciclisme de muntanya,... I ha estat també aquest interès el que m'ha portat a formar-me com a Socorrista Aquàtic, Entrenador Personal, Tècnic d' Spinning i Tècnic en Dietètica. 

Després de molts anys al món del fitness i la dietètica me n'he adonat que la majoria de productes i dogmes que ens intenten vendre des de les industries del sector, no funcionen.

Cansat de veure gent amb sobrepès perdent el temps, gairebé agonitzant, fent cardio en una màquina moderna i caríssima i no perdre pràcticament ni mig gram, de veure gent treballant en màquines de musculació quan podrien fer un treball molt més efectiu i funcional tant sols amb una barra i unes manuelles o, fins i tot, amb el propi cos, i de trobar per tot arreu la piràmide de l’alimentació que promouen tots els estaments oficials i que a la majoria de la població actual no li serveix, m'he decidit a crear aquest blog. El meu propòsit és intentar difondre una manera d’entrenar-se i alimentar-nos més funcional, més efectiva, més fàcil i més natural, sense massa andròmines ni trastos.

És per això que el bloc es diu "La Involució del Fitness", és a dir, anem enrere per a recuperar els orígens, per a ser més efectius i no complicar-nos gaire la vida amb rutines complexes, màquines i suplements cars. El fitness ha evolucionat molt en els últims anys però tant sols ho ha fet per millorar els comptes de resultats de les empreses del sector i no tant per millorar la salut i el físic de les persones. 

Des d'aquí, humilment, intentarem invertir aquesta situació. Així doncs, vull donar la benvinguda a tothom a "La Involució del Fitness", espero que aquest bloc us sigui d'interès i arribi a generar, fins i tot, tot el debat possible als comentaris. M'agradarà llegir-vos també a vosaltres, per tant, opinions, qüestions, enllaços d'interès o qualsevol aportació sobre els temes que tractem que us sembli fer seran ben rebudes, així podrem aprendre tots, jo estic en constant aprenentatge! :)


Per últim, m'agradaria agrair els consells d'en Marcos VG, responsable de http://fitnessrevolucionario.com/ i d'en Manuel Bento, responsable de http://www.masfuertequeelhierro.com/blog/, blocs que m'han fet veure el fitness d'una manera molt diferent a com estem acostumats els que ens hi hem dedicat durant anys i m'han inspirat a l'hora de crear "La Involució del Fitness", moltes gràcies! També a la Núria Forné, sense la qual això no hagués estat possible, doncs la informàtica no és el meu fort :P

Ens llegim!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada